اسکن و پرینت سه بعدی برای ساخت ارتز و پروتز

۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ 0
emakan-1200x1600.jpg

پس از سالها کسب تجربه درمانی، ساخت اورتزها و‎ ‏پروتزهای پزشکی در قالب کلینیک پیکره با هدف ارتقا و نوسازی سیستم های ساخت سنتی تصمیم گرفتیم تا با‎ ‏استفاده از فناوری اسکن و پرینت سه بعدی محصولاتی‎ ‏اختصاصی در زمان کوتاه تر تولید کنيم۔ به این منظور‎ ‏نام و نشان تجاری تازه ای باعنوان امکان خلق کردیم تا‎ ‏نمادی از وجود و ساخت هر آن چه ممکن است، باشد‎.

دریافت وقت آنلاین از کلینیک پیکره مشهد

در حال بارگذاری ...

‏فناوری اسکن و چاپ سه بعدی امکان اختصاصی سازی، تولید با‎ ‏دقت بیشتر و کسب نتیجه مطمئن برای بیمار به وجود می‎‏ ‏آورد. به این سبب پزشکان نیز خواهند توانست‎ ‏با خاطری آسوده نتیجه فعالیت درمانی خود را مشاهده و دنبال نمایند‎

اسکن و پرینت سه بعدی برای ساخت ارتز و پروتز

اسکنر سه بعدی

‏اسکنر سه بعدی دستگاهی است که مأموریت تجزیه و تحلیل‎ ‏اشیاء موجود در دنیای واقعی را با استفاده از جمع آوری داده ها‎ ‏به صورت دیجیتال و تبدیل به یک پیکر واحد را انجام می ‏دهد. حفظ دامنه حرکتی بالاتر را به وجود می آورند‎

پرینترهای سه بعدی دستگاه هایی هستند که در آن فرآیند ساخت یک شی فیزیکی از یک فایل دیجیتال به صورت لایه به لایه با مواد اولیه متفاوت صورت می گیرد و با ان امکان تولید هر ناممکنی ممکن می شوند.

ساخت ارتز و پروتز را در مشهد با پرینتر سه بعدی

مواد اولیه مورد استفاده در ساخت انواع اورتز و پروتز های حر کتی و فیزیکی از جنس بسیار سخت، ضد اب، ضد حساسیت و سازگار با محیط زیست هستند که نسبت به نمونه های موجود از کیفیت و دقت پردازش بالاتری برخوردارند۔ بنابراین در زمان کوتاه تری تولید شده و امکان حفظ دامنه حرکتی بالاتر را به وجود می آورند.

 

کلینیک پیکره بصورت تخصصی اسکن و پرینت سه بعدی برای ساخت ارتز و پروتز را در مشهد با استفاده از بهترین کارشناسان انجام می دهد.

کلینیک ارتوپدی پیکره

مشهد، خیابان کوهسنگی، کوهسنگی ۸، پلاک ۱ (ساختمان پلاتینیوم)، طبقه دوم، واحد ۷
مشهد
تلفن: ۰۵۱۳۸۸۴۹۸۸۶
آدرس اینترنتی: https://peykare.com

دریافت فایل PDF:

EMKAN امکان

این مطلب را هم بخوانید  انگشت مصنوعی دست (پروتز انگشت دست)

کلینیک پیکره

کلینیک ارتوپدی فنی پیکره مرکزی جامع برای ساخت انواع ارتز و پروتز


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *


ما متخصصیم



ما متخصصیم




کلینیک پیکره

اصلاح ناهنجاریهای اسکلتی-عضلانی بدن با روشهای غیر تهاجمی، ارائه کلیه خدمات مربوط به ساخت ارتز، ساخت اندام مصنوعی و اسکن دقیق پا جهت ساخت کارآمدترین کفش ارتوپدی و کفی اختصاصی برای هر فرد.


تلفن تماس

ما اماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.



آدرس ما

مشهد، خیابان کوهسنگی، کوهسنگی ۸، پلاک ۱ (ساختمان پلاتینیوم)، طبقه دوم، واحد ۷


شنبه تا پنجشنبه

۱۲:۳۰ ظهر تا ۸ شب
شنبه تا چهارشنبه
۹ صبح تا ۱۴ ظهر
پنجشنبه
تعطیل
جمعه


این مطلب را هم بخوانید  ارتوپدی چیست؟